شرکت امدادخودروایران ضمن هشدار و آگاهی به هموطنان بهویژه دارندگان محصولات گروه صنعتی ایرانخودرو از آنان خواست تا تحت تاثیر این اقدامات و تبلیغات کاذب قرار نگرفته و در صورت نیاز، خدمات امدادی را تنها از طریق شماره تماس سراسری۰۹۶۴۴۰ مطالبه کنند.
لازم به تاکید است که خدمات پس از فروش ایرانخودرو از جمله خدمات امدادی، در دوره گارانتی محصولات کاملا رایگان بوده و دارندگان خودرو در دوسال نخست پس از خرید محصول میتوانند بدون پرداخت وجه، از خدمات امدادی شرکت امدادخودروایران استفاده کنند. این خدمات شامل خدمات بالینی و حمل است و پس از اتمام دوره گارانتی خودرو نیز، تمامی خدمات طبق تعرفههای مصوب این شرکت به مشتریان ارائه خواهدشد.
به منظور جلوگیری از سواستفاده احتمالی امدادهای متفرقه، کلیه ناوگان امداد شرکت امدادخودروایران منقوش به دورنویسی مشخص با برچسب کد امدادگر، شماره تماس و چراغگردان بوده که پیش از رسیدن امدادگر، مشخصات خودروی امدادی و کد امدادگر از طریق پیامک برای امدادخواه ارسال میشود.
پس از پایان عملیات امدادی، ضمن ارائه فاکتور رسمی شرکت امدادخودروایران، پیامکی نیز حاوی شرح اقدامات صورت گرفته برای مشتری ارسال و در صورت عدم رضایت از خدمات انجام شده، مراتب را از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک اعلام و پیگیری کنند.
دارندگان محصولات ایرانخودرو میتوانند در تمامی ساعات شبانه روز و در کلیه نقاط کشور از طریق شماره تلفن سراسری با مرکز پاسخگوئی گروه صنعتی ایرانخودرو تماس گرفته و درخواست خدمات امدادی خود را ثبت کنند.
در پایان لازم به ذکر است که شرکت امداد خودرو ایران با بیش از دو هزار ناوگان امدادی آماده اجرای طرح جشنواره خدمات نوروزی در سراسر کشور است.