مسئولیت اجتماعی یا اخلاق کسب و کار یکی از مفاهیم عمیقی است که با تعهدات شرکتها در قبال انسان، جامعه و آیندگان عجین شده است تعهدی که بیش از آنکه به منابع شرکت و یا سازمان بیاندیشد به منافع عموم جامعه میاندیشد.
توجه به مسئله توسعه پایدار یکی از مقولاتی است که شرکتها میتوانند آن را در پیشقراول مسئولیتهای اجتماعی خود قرار دهند و در این میان بیشک حفظ محیط زیست به عنوان یکی از عناصر توسعه پایدار میتواند مورد توجه شرکتها و سازمانها در تحقق اخلاق کسب و کار و مسئولیت انسانی و اجتماعی آنان باشد.
از این حیث کانون آگهی و تبلیغات تودید به عنوان آژانس تخصصی تبلیغات دیجیتال با کارتون مفهومی درخت آیندگان سبز نیست به استقبال روز درختکاری رفته است.
آژانس تخصصی تبلیغات دیجیتال تودید
https://www.instagram.com/p/Bf88pYcAj32