برگزیده ها

مازندمجلس: مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، این مناطق را مهم ترین و قوی ترین پشتوانه جذب سرمایه گذار در کشور دانست و گفت: مناطق آزاد این روزها به یک موضوع مهم و جدی در کشور تبدیل شده اند و این موضوع مسئولیت آنان را سنگین تر می کند.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز «مرتضی بانک» امروز (یکشنبه) در نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی دبیرخانه شورا و سازمان های مناطق آزاد کشور که در تهران برگزار شد، با بیان اینکه در صورت تصویب مجلس، تعداد مناطق آزاد به 15 منطقه خواهد رسید، افزود: چنانچه بتوانیم برداشت هماهنگ از مناطق آزاد میان مردم و مسئولین ایجاد کنیم، به موفقیت مطلوبی رسیده ایم.وی با اشاره به بالا بودن انتظارات از مناطق آزاد کشور، گفت: برای پاسخگویی به انتظارات و توقعات از مناطق آزاد، باید با برنامه و طرح های همگرا وارد عمل شویم.مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه امروزه فعالیت استارت آپ ها و اقتصاد متکی به آن در دنیا مورد توجه قرار گرفته است، افزود: استارت آپ هایی موفقند که بتوانند با برقراری ارتباط با مخاطب، خدمات خود را به آنان معرفی کنند.بانک، روابط عمومی ها را مهم ترین نقطه ارتباطی سازمان منطقه آزاد و مخاطبان دانست و افزود: اولین گام موفقیت روابط عمومی ها ارتباط با مخاطب و شناخت نیازهای آنان است تا پی ببرند که مخاطبان مناطق آزاد از سازمان های مناطق چه می خواهند.سرمایه گذاران مهم ترین مخاطبان بیرونی مناطق آزادنددبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در ادامه سخنان خود سرمایه گذاران را مهم ترین سرمایه بیرونی مناطق آزاد خواند و افزود: متاسفانه مناطق آزاد با هجمه های بسیاری مواجه است که با اجرای طرح های هماهنگ می توان با مخاطبان مناطق، مسائل و مشکلات را برطرف کرد.وی دستیابی به راهکارهای جذب سرمایه گذاران در سازمان های مناطق آزاد را اصلی ترین وظایف روابط عمومی ها دانست و افزود: مخاطب امروز مناطق آزاد؛ امنیت، ارتباط سریع، تسهیلات، پنجره واحد خدماتی و پیوند ارتباطی قوی می خواهد که باید به این نیازهارسیدگی شود.مرتضی بانک همچنین شناخت همه جانبه ظرفیت ها و معرفی آن به مخاطبان در مناطق آزاد را از اولویت اصلی روابط عمومی سازمان های مناطق آزاد عنوان کرد.مشاور رئیس جمهور همچنین تاکید کرد: سازمان های مناطق آزاد باید در مسیری حرکت کنند که بتوانند اعتماد دولتمردان، نمایندگان مجلس و مسئولان عالیرتبه کشور را جلب کنند.مرتضی بانک تصریح کرد که مناطق آزاد کشور از دوره تامین و تکمیل زیرساخت ها در حال عبورند و باید مشارکت همه مخاطبان مستقیم و غیرمستقیم را برای رسیدن به توسعه جلب کنند.دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی افزود: در کنار همکاری و تعامل مستمر و مستقیم با رسانه های سراسری، روابط عمومی های سازمان های مناطق آزاد، باید به ظرفیت های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز توجه ویژه داشته باشند.وی افزود: امروزه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به تنهایی یک رسانه اند و استفاده از ظرفیت های این فضا، می تواند بر افزایش جذب و جلب مشارکت های اجتماعی کمک کند.هم چنین درنا کسرایی مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور در این نشست از تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های سازمان های مناطق آزاد کشور به منظور همگرایی بیشتر میان این مناطق خبر داد. نشست مدیران روابط عمومی سازمان های مناطق آزاد کشور امروز (یکشنبه) توسط روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در تهران برگزار شد. 
مناطق روابط عمومی افزود مخاطبان سرمایه شورایعالی اقتصاد اقتصادی ظرفیت دبیرخانه اجتماعی مخاطب ارتباط مرتضی امروز گذاران شناخت دانست مشارکت مجازی کار مجلس رسانه مستقیم همچنین ارتباطی بیرونی استارت تهران برگزار اینکه مدیران هماهنگی یکشنبه شورای منطقه هماهنگ امروزه بتوانند جمهور مشاور موفقیت انتظارات معرفی
اخرین اخبار