به گزارش ایلنا؛ این روزها روغن سرخ کردنی بهار الماس در یک همکاری مشترک با زوج بازیگر سحر ولدبیگی و نیما فلاح، تبلیغاتی را در تلویزیون و بیلبوردها و شبکههای اجتماعی دارد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
این اولین بار است که یک برند تجاری از یک زوج مشهور در تبلیغات استفاده میکند و ایدهی اصلی کمپین را براساس ارتباط یک زوج و متناسب با شخصیتی که از این چهرهها به خاطر داریم توسعه داده است.
تبلیغات سحر ولدبیگی و نیما فلاح که طرفدارانشان آنها را به عنوان زوجهای بازیگر خوش انرژی و مثبت میشناسند، با برند خوراکی روغن سرخ کردنی بهار الماس نشان از انتخابی هوشمندانه برای هر دو طرف این همکاری دارد.
سناریوی خوب تبلیغ تلویزیونی به خوبی با شیطنتها و بازی همیشگی که از سحر ولدبیگی و نیما فلاح میشناسیم، هم جهت است و تصاویر کلیشه و هشدارهای تبلیغاتی مرسوم را نمیبینیم. تاکید زیاد روی نام محصول (بهار الماس) و ارزشهای آن به عنوان یک برند نشان میدهد برند جدید از خانواده روغنهای سرخ کردنی بهار، میخواهد ویژگیهای تازهای را به مصرفکننده بشناساند.
باید دید این نگاه متفاوت و تازه چه تاثیری در کمپینهای بعدی برندهای مختلف خواهد گذاشت. آیا همچنان تنها چهرهای مشهور بودن کافی است یا برندها به میزان اثربخشی و سنخیت ستاره و برند با یکدیگر توجه بیشتری خواهند کرد؟