خانم لورا وکاناگا پوکت مدیرعامل ایربالتیک می گوید: یکی از اقداماتی که در کاهش تأخیرات پروازی این ایرلاین مؤثر بوده است، راه اندازی سیستم ترانسفر درب تا درب مسافران بود. مردم می توانند در خصوص انتظاراتی همچون «قابل اعتماد بودن» و «به موقع بودن» که از یک ایرلاین دارند، روی ما حساب کنند.
گفتنی است سوم ژانویه ۲۰۱۸ نیز شرکت آنالیزور اطلاعات هوانوردی (OAG) اعلام کرده بود ایرلاین لتونیایی ایربالتیک توانست رتبه نخست پروازهای به موقع در ۲۰۱۷ در میان همه ایرلاین های دنیا را کسب کند. همچنین در ماه نوامبر ۲۰۱۷ (آخرین ماه سال گذشته میلادی) نیز میزان تأخیرهای این شرکت تنها ۶ صدم درصد بود. شرکت OAG این اطلاعات را از میان ۵۰ میلیون نشست و برخاست ثبت شده در فرودگاه های دنیا در سال ۲۰۱۷، تحلیل و اعلام کرده است.
به گزارش خبرنگار مهر، هواپیمایی حامل پرچم ایران (هما) در ماه گذشته (آذرماه) با داشتن ۶۵ درصد تأخیر در پروازهای داخلی خود، رتبه دوم در میان ایرلاین های کشور از نظر تأخیرات پروازی را کسب کند.