رئیس کل بیمه مرکزی در خصوص استفاده مناسب از بودجه تبلیغاتی افزود: این وظیفه مدیر روابط عمومی است که با توجه به اهداف سازمان خود و استفاده از شیوه های نوین تبلیغات اثر بخش در راستای معرفی محصولات و خدمات خود به مردم داشته باشد و در صورتی که بتوان هماهنگی برای انجام یک کار گروهی میان دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد صورت گیرد، این اثر بخشی چند برابر می شود.
وی تصریح کرد: اگر شرکت های بیمه به خوبی اقدامات خود را در راستای پرداخت خسارت های بزرگ اخیر منتشر می کردند صنعت بیمه، امروز مورد انتقاد برخی قرار نمی گرفت؛ چرا که صنعت بیمه در سال های اخیر نه تنها در حوادث بزرگ همچون معدن یورت، قطار سمنان، پلاسکو و زلزله های اخیر به خوبی ایفای نقش کرده است؛ بلکه در بخش مسئولیت های اجتماعی نیز بسیار فعال بوده و شرایط خوبی بر صنعت بیمه حاکم است.
همتی افزود: در مجموع، مدیران روابط عمومی سازمان ها به خصوص حوزه اقتصاد باید به افزایش امید و آرامش در جامعه کمک کنند.