برگزیده ها
با هدف توسعه و یافتن بازارهای جدید صادراتی

مازندمجلس: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات ،بازاریابی و صنایع وابسته گشایش یافت

مازندمجلس: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات ،بازاریابی و صنایع وابسته گشایش یافت

به گزارش ایلنا؛ این نمایشگاه امروز با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیساتاق بازرگانی ایران و روسای انجمن ها و اتحادیه های مرتبط آغاز بکار کرد.

در دنیای امروز گسترش صادرات و یافتن بازار های جدید صادراتی بی شک یکی از برنامه های اصلی هر کشوریمحسوب می شود،در واقع باید اذعان کرد که نقش تبلیغات و بازاریابی درعرصه اقتصادی غیر قابل انکار است و آن دسته از بنگاه های اقتصادی می توانند در گود رقابت باقی بمانند که بهترین و نوین ترین برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی را داشته باشند.

بر این اساس چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی از امروز به مدت چهار روز برگزار می شود تا شرکت های مختلف بتوانند نوین ترین و جدیدترین روش ها، فنون،تکنولوژی ها و صنایع مرتبط با بازاریابی و تبلیغات را ارائه و در معرض دید مخاطبان دهند.

در این نمایشگاه حدود 400 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 10 کشور آلمان، ترکیه، بلژیک،کره جنوبی،تایوان،چین،فرانسه،ژاپن، ایتالیا و اسپانیا نیز حضور دارند و تکنولوژی ها و خدمات مرتبط با حوزه تبلیغات و بازاریابی را ارائه کرده اند.

رونمایی از دستگاه برش دیجیتال تخت، به نمایش گذاشتن نمایشگر مجازی (هولوگرافیک)، نمایش دستگاه تولید و طراحی روی چوب و حکاکی، ارائه پروژه واقعیت مجازی و هوشمند سازی کلیه اقلام تبلیغاتی؛ برخی از برنامه های جانبی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته است

معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی ،حمایت از صنعت تبلیغات ، ارتقای سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات بین افراد جامعه و بنگاههای اقتصادی،آشنایی با تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش،ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی ، تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی،برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات بازار یابی و تبلیغات،آشنایی با آخرین تحولات بازارهای بین المللی و شرایط رقبا ،انتقال دانش فنی نوین و کارآمد برای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی ؛ مهمترین اهداف برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی و صنایع وابسته است.

نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته از لحاظ تعداد شرکت کنندگان و از لحاظ کیفی و تنوع محصول دارای رشد قابل توجه بوده و حدود 25 درصد رشد یافته است.

برگزاری همایش مبانی تحقیقات بازاریابی، برگزاری سه کارگاه آموزش تکنیک های تبلیغات و پیشبرد فروش و حضور چند هیئت خارجی برخی دیگر از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات،‌ بازاریابی و صنایع وابستهاز امروز تا 15 دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

 

 

 

بازاریابی تبلیغات نمایشگاه المللی چهاردهمین بازارهای ارائه صنایع امروز برنامه صادراتی بازار وابسته داخلی مرتبط برگزاری اقتصادی جانبی آشنایی آموزش کنندگان مجازی پیشبرد تکنیک خارجی یافتن صادرات اسلامی تکنولوژی توسعه دستگاه خدمات نمایش
اخرین اخبار