برگزیده ها
ارائه نوین ترین روش ها و صنایع بازاریابی و تبلیغات درنمایشگاه بین المللی تهران

مازندمجلس: همزمان با چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی و صنایع وابسته که از 12 تا 15 دی ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود، نوین ترین و جدیدترین روش ها، فنون،تکنولوژی ها و صنایع مرتبط با بازاریابی و تبلیغات ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد.

مازندمجلس: همزمان با چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی و صنایع وابسته که از 12 تا 15 دی ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود، نوین ترین و جدیدترین روش ها، فنون،تکنولوژی ها و صنایع مرتبط با بازاریابی و تبلیغات ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا،در این نمایشگاه حدود400 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 10 کشور جهان حضور و مشارکت دارند.

در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابستهعلاوه بر جمهوری اسلامی ایران، کشورهای آلمان، ترکیه، بلژیک،کره جنوبی،تایوان،چین،فرانسه،ژاپن، ایتالیا و اسپانیا نیز حضور دارند و تکنولوژی ها و خدمات مرتبط با حوزه تبلیغات و بازاریابی را ارائه می کنند.

رونمایی از دستگاه برش دیجیتال تخت، به نمایش گذاشتن نمایشگر مجازی (هولوگرافیک)، نمایش دستگاه تولید و طراحی روی چوب و حکاکی، ارائه پروژه واقعیت مجازی و هوشمند سازی کلیه اقلام تبلیغاتی؛ برخی از برنامه های جانبی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته است

بی شک دردنیای امروز نقش تبلیغات و بازاریابی درعرصه اقتصادی غیر قابل انکار است و آن دسته از بنگاه های اقتصادی می توانند در گود رقابت باقی بمانند که بهترین و نوین ترین برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی را برای خود داشته باشند و بی‌تردید گذار موفق و ورود به عرصه های جهانی منوط به رشد و توسعه توان تبلیغات و دانش بازاریابی است لذا برگزاری چنین نمایشگاه های می تواند در توسعه اقتصادی و بازار صادراتی کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.

معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی ،حمایت از صنعت تبلیغات ، ارتقای سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات بین افراد جامعه و بنگاههای اقتصادی،آشنایی با تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش،ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی ، تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی،برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات بازار یابی و تبلیغات،آشنایی با آخرین تحولات بازارهای بین المللی و شرایط رقبا ،انتقال دانش فنی نوین و کارآمد برای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی ؛ مهمترین اهداف برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی و صنایع وابسته است.

نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته از لحاظ تعداد شرکت کنندگان و از لحاظ کیفی و تنوع محصول دارای رشد قابل توجه بوده و حدود 25 درصد رشد یافته است.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته در فضائی بالغ بر 28 هزار متر مربع برپا می شود و در آن خدمات و صنایع تبلیغات (محیطی ، محاطی ، دیجیتالی ورایانه ای)،تبلیغات کالا ، محصولات وخدمات، تکنولوژی دیجیتال، انواع چاپ، تجهیزات و ملزومات چاپ،رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی، فن آوری ارتباطات،علائم تبلیغاتی، نشان های تجاری و فرهنگی،تبلیغات کالاهای صادراتی،فعـالیتهایبازاریـابیوتحقیقدربازار،تکنیـک های بازاریابی و پیشبـرد فروش،شبکه های مجازی،تبلیغات اینترنتی،تبلیغات مخابراتی،ماشیـنهایچاپالکترونیکی،طراحـیبستهبنـدی و دیگیر صنایع و خدمات مربط در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد.

برگزاری همایش مبانی تحقیقات بازاریابی، برگزاری سه کارگاه آموزش تکنیک های تبلیغات و پیشبرد فروش و حضور چند هیئت خارجی برخی دیگر از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات،‌ بازاریابی و صنایع وابستهاز 12 تا 15 دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

 

 

 

تبلیغات بازاریابی صنایع نمایشگاه المللی ارائه چهاردهمین اقتصادی برگزاری بازارهای صادراتی خدمات وابسته تهران مجازی برنامه توسعه بازار تکنولوژی داخلی محصولات دائمی کنندگان آموزش آشنایی پیشبرد جایگاه تکنیک جانبی اسلامی جمهوری خارجی مخاطبان دارند دستگاه نمایشگاههای مرتبط نمایش دیجیتال تبلیغاتی
اخرین اخبار